ای تو روحت رشدِ وا مونده خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 19:09
فک کنم تو دو تا پست قبل گفتم بر پدر رشد لعنت!
نمرشو استاد زده. کامل شدم:))))))))
شرمنده پدرش شدم که خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 19:09